


Soc l'Anna Barea Ferrandis, una noia de 23 anys, m'encanta la feina que faig i m'agrada tot el que té a veure amb la natura i la fauna, a la meva feina a part d'anar a bosc i portar la motoserra, també porto un tractor i una estelladora amb la qual faig biomassa.
Fa 4 anys que porto dedicant-me professionalment en aquest món, però, porto tota la vida vinculada amb els estudis, les pràctiques o des que vaig néixer que he crescut envoltada de natura i tenint clar el que volia. La veritat és que m'encanta el meu dia a dia professional i personal, m'agrada molt estar vinculada al bosc i soc voluntària de l'ADF.
Sí, sense la nostra feina els boscos creixerien descontroladament donant pas a zones de difícil accés per la fauna autòctona i generant un potencial perill d'incendi forestal.
Si, però, crec que les xarxes socials avui en dia són una arma de doble tall, ja que pot servir per donar a conèixer la nostra gestió, no obstant això, també la desconeixença fa que es donin a conèixer opinions errònies.
Si es gestiona bé, vull imaginar-me un futur on els boscos estiguin "nets" i la fauna i flora estigui equilibrada i es pugui reduir el risc d'incendi. M'agradaria veure la meva feina evolucionar, fer-se veure i ser respectada.
Crec que si, però actualment falta molta més gent que s'hi dediqui.
Si, molts, però com tinc clar que això és el que volia des de petita també tenia clar, malauradament, aquestes diferències.
Sí, a causa de la desconeixença d'aquest món poca gent s'hi dedica, ho estudia, o en sent a parlar.
Molt, poca gent te cura de l'impacte de les seves accions a la natura.
El canvi climàtic i l’afluència cada cop major als boscos provoca un increment d’incendis i altres problemes forestals.
Pocs propietaris forestals ens han cedit els seus terrenys per gestionar-los, perquè treballo en una Mancomunitat de municipis de caràcter públic.
La comunicació dels beneficis d'aquesta feina als instituts i les escoles provocaria que molta més gent trobés necessària i interessant aquesta gestió, fet que incrementaria els professionals que s'hi dediquen.
Sí, encara falta molt recorregut en la tecnologia del món forestal.
