Així mateix, grans distribuïdors i marques com Auchan Retail, Leroy Merlin, Coca-Cola, Editorial Planeta, Edelvives o Grup Hearst van apostar per l'etiqueta PEFC ajudant a impulsar la sensibilització i l'elecció responsable lligades a les estratègies de RSE. Les aliances amb aquests i altres molt agents transformadors de la societat van resultar imprescindibles per a posicionar PEFC com a segell forestal de referència. En aquest sentit, és destacable la labor els mitjans de comunicació com EFE Verde o Atresmedia que han mostrat els beneficis i avantatges de la sostenibilitat i les eines de traçabilitat lligades a la certificació PEFC.Aquest 2020 ha posat de manifest l'enorme potencial transformador dels boscos i la seva contribució directa al benestar de les persones. Per tot això, i més que mai, aquesta memòria subratllar les accions en favor del medi ambient i la biodiversitat de propietaris i gestors forestals que cuiden dels boscos, impulsant formes i estils de vida sostenibles en el medi rural i que ajuden a mantenir la salut del planeta.
Pots descarregar-te aquí la Memòria de PEFC Espanya per a conèixer el nostre any 2020.